برنامه های تنظیم بازار شب عید اعلام شد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز جمعه ایرنا،'حسین مدرس خیابانی'،‌ با اشاره به اینكه این طرح به عنوان كمربند ایمنی در تنظیم بازار شب عید مورد توجه قرار خواهد داشت، ‌افزود: هم اكنون بازار در شرایط عادی و ویژه ایام پایانی سال قرار دارد كه این موضوع نشات گرفته از تقاضای شب عید است.

وی تاكید كرد: در این راستا علاوه بر سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان، معاونت بازرسی اصناف و نظارت و كنترل نامحسوس و همچنین سازمان تعزیرات حكومتی و مجموعه بازرسان اصناف نیز به صورت مشترك از طریق گشت های مشترك به رصد تخلفات و برخورد جدی با سودجویان و دلالان خواهند پرداخت.

مدرس خیابانی همچنین با بیان اینكه در طرح ویژه، بازرسی و نظارت دقیق در مورد قیمت و كیفیت كالاها براساس استانداردهای مورد توافق اتحادیه ها نیز انجام می‌شود، افزود: به رغم برخی شائبه افكنی ها در مورد ركود در بازار فروش باید گفت هم اكنون شرایط رقابت پذیری قابل قبولی وجود دارد كه این موضوع از فراوانی و مكفی بودن كالاها حكایت دارد.

وی درادامه تدوین سیاست های پشتیبانی كننده در موضوع تنظیم بازار شب عید را از سوی دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد اشاره قرار داد .

به گزارش شبكه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، مدرس خیابانی گفت: علاوه بر مصوبات دولت، برنامه ریزی های مدونی از سوی این وزارتخانه برای رسیدن به بازاری پر رونق و در عین حال به دور از تلاطم انجام شده است.

وی پیش بینی كرد، با وجود مازاد تقاضای معمول در ایام پایانی سال كماكان امسال نیز رقابت برای فروش مشاهده می شود از این رو برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

قائم مقام معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه های تنظیم بازار برای ایام پایانی سال اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم كالا ، فروش های فوق العاده برخی اقلام و فروشگاه های زنجیره ای، طرح توزیع میوه و مركبات، طرح توزیع كالاهای اساسی و همچنین طرح ویژه بازرسی و نظارت از مواردی است كه در حال اجرا است.

وی ابراز امیدواری كرد: با این اقدامات بتوان سطح عمومی قیمت ها را كنترل و تاثیرات آن را بركاهش نرخ تورم ایام پایانی سال به خوبی نمایان كرد.

اقتصام ** 9123 **





:: برچسب‌ها: ایتالیا , ژاپن , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: